Математика:
Обчислити усно:
300:3 60:3
200:2 40:2
400:2 50:5
600:3 60:2
700:7 70:7
Новий спосіб обчислення:
360:3
потрібно 300:3=100,
60:3=20
отже,буде 120 (360:3=120)
Виконати №936 з усним поясненням.
Записати в зошит,обчислити,усно пояснити обчислення.
660:6 820:2
460:2 630:3
480:4 930:3
680:4 550:5
Виконати №937,941,942.
Повторити таблиці множення і ділення.Хто знає погано-вивчити.
Розказати батькам:як називаються числа при множенні,діленні,додаванні і відніманні.
Фізкультура:
Зробити зарядку.Повторити повороти наліво,направо,кругом.
Природознавство:
Як працює наш організм?
стор.144-146
Запам'ятати значення системи органів.
Образотворче мистецтво:
ст.48.Натюрморт з речей чарівника.
Основи здоров'я:
стор.108-111.Все прочитати і розповісти батькам:чим небезпечні кліщі,який одяг і речі необхідні для прогулянки та правила поведінки у лісі.
Обчислити усно:
300:3 60:3
200:2 40:2
400:2 50:5
600:3 60:2
700:7 70:7
Новий спосіб обчислення:
360:3
потрібно 300:3=100,
60:3=20
отже,буде 120 (360:3=120)
Виконати №936 з усним поясненням.
Записати в зошит,обчислити,усно пояснити обчислення.
660:6 820:2
460:2 630:3
480:4 930:3
680:4 550:5
Виконати №937,941,942.
Повторити таблиці множення і ділення.Хто знає погано-вивчити.
Розказати батькам:як називаються числа при множенні,діленні,додаванні і відніманні.
Фізкультура:
Зробити зарядку.Повторити повороти наліво,направо,кругом.
Природознавство:
Як працює наш організм?
стор.144-146
Запам'ятати значення системи органів.
Образотворче мистецтво:
ст.48.Натюрморт з речей чарівника.
Основи здоров'я:
стор.108-111.Все прочитати і розповісти батькам:чим небезпечні кліщі,який одяг і речі необхідні для прогулянки та правила поведінки у лісі.
Немає коментарів:
Дописати коментар