Математика:
Ділення двоцифрового числа на одноцифрове.
72:3
Пояснення: щоб 72:3,потрібно 72 розкласти на зручні доданки.Перший доданок-це найбільше кругле число з 72,що ділиться на 3 (це 60),а другий доданок-решта від 72 (це 12).
60:3=20, а 12:3=4
Отже,одержали 24.
Обчислити з поясненням №900 (пояснювати усно).
Виконати також №901,904,906,907.
Фізкультура:
Комплекс загальнорозвивальних вправ.Перекиди вперед і назад.
Українська мова:
Виконати впр.374 (1,2).
Позначати будову виділених слів,за таким зразком:
Виконати впр.375
В перший стовпчик виписати словосполучення ,у яких прикметники вжито в переносному значенні,а в другий-в яких у прямому.
Літературне читання:
Стор.163-164
Прочитати і переказати біографію М.Стельмаха.
Прочитати 4 рази і переказати уривок із повісті "Гуси-Лебеді летять"
Трудове навчання:
Виготовити котика ст.33 методом рваної аплікації так,як виготовляли в класі слоника.Можна замість кольорового паперу використати серветки.
Ділення двоцифрового числа на одноцифрове.
72:3
Пояснення: щоб 72:3,потрібно 72 розкласти на зручні доданки.Перший доданок-це найбільше кругле число з 72,що ділиться на 3 (це 60),а другий доданок-решта від 72 (це 12).
60:3=20, а 12:3=4
Отже,одержали 24.
Обчислити з поясненням №900 (пояснювати усно).
Виконати також №901,904,906,907.
Фізкультура:
Комплекс загальнорозвивальних вправ.Перекиди вперед і назад.
Українська мова:
Виконати впр.374 (1,2).
Позначати будову виділених слів,за таким зразком:
Виконати впр.375
В перший стовпчик виписати словосполучення ,у яких прикметники вжито в переносному значенні,а в другий-в яких у прямому.
Літературне читання:
Стор.163-164
Прочитати і переказати біографію М.Стельмаха.
Прочитати 4 рази і переказати уривок із повісті "Гуси-Лебеді летять"
Трудове навчання:
Виготовити котика ст.33 методом рваної аплікації так,як виготовляли в класі слоника.Можна замість кольорового паперу використати серветки.
Немає коментарів:
Дописати коментар